teisipäev, mai 02, 2006

Nüüd siis sellest, kuidas ma selle kalendri jms siia serva sain.
Kui päris ausalt õelda, siis aitas Taimi DigiTiigri Veskisilla koolitusel Digitiigri logo paigale panna ja sellest lähtuvalt olen siis teiste sarnaste asjadega ka toimetanud.
Esiteks võtsin lahti Template->Edit Current. Sealt otsisin üles järgmise koha

ja seal sisi toimetasin. Muutsin tekste eesti keelseks, lisasin järgmise teksti järgi siis vastava koodi mille sain lehelt http://www.free-blog-content.com/. Kui olin sobiva pildiga kalendri üles otsinud, siis näidatakse koodi ja see tuleb siin kleepida.
:-) Ei tea, kas jutt sai arusaadav, aga ehk on nats abiks. NIi lisasin siia selle maailmakaardi ka, mis näitab, millisest maailma nurgast mu blogi külastatud on. JA oh imet..Ameerika mandriltki külastajaid olnud.

9 kommentaar:

At 2:21 PM, Blogger Kati ütles...

neid kalendreid jne. oskan lisada küll kui sobiva aadressi leian, aga kuidas sa piltide ümber need kastid saad? (näiteks see roosiga pilt) Ja et need autori andmed ilusti pildi alla?

 
At 2:57 PM, Blogger Siret ütles...

Aaa....need justkui tekivad ise, kui flickri kaudu pilte uploadida. Vähemalt pole ma mingeid seadeid muutnud selleks.

 
At 3:48 PM, Blogger Kati ütles...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
At 3:51 PM, Blogger Kati ütles...

sul ei ole avalikud pildid? ehk sellepärast?!

 
At 9:56 AM, Blogger Siret ütles...

Eee...peaks ikka avalikud olema.

 
At 12:01 PM, Blogger Kivilinna DigiTiiger ütles...

Raami olemasolu pildi ümber tuleneb sellest, millist kujundust sa oma blogis kasutad ...

 
At 1:14 PM, Blogger Siret ütles...

Tänud...miskipärast ma kahtlustasin ka seda,et üldine kujundus asja põhjus

 
At 5:45 PM, Blogger Kati ütles...

aga mulle ei anna ikka rahu! Roosi ja muna piltidel on ju erinevad raamid!? no olen ullike :)

 
At 9:30 AM, Blogger Siret ütles...

Mõtlesin vist välja...Ühe pildi lisasin otse blogi kaudu, teise Flickrist. Muud midagi ei teinud.

 

Postita kommentaar

<< Home