reede, mai 19, 2006

Juba mõnda aega olen uurinud sellist asja nagu kingituste vahetamist interneti vahendusel. Teemaga seotud nimetusi olen leidnud kaks SWAP (Surplus With A Purpose) ja SECRET PAL.
Nii palju kui olen asjast aru saanud, registreeritakse ennast mõne vahetuse seltskonda. Kui registreerimine on lõppenud, jagatakse sulle sõber või kaks. Nendele saadad sa ette nähtud aja jooksul mingi summa väärtuses teemaga seotud kinke ja nemad saadavad sulle. Näiteks SecretPal 8 raames vahetatakse käsitööga seotud asju, töövahendeid, materjale, kirjandust. Seda, kes on sinu salasõbrad olnud, saad teada, kui vahetusperiood lõppeb. SP8 puhul kaasneb ka nõue oma sõpradele kaarte saata ja blogi pidada (kui ma asjast õieti aru sain).Ah et milleks seda vaja? Kindlasti annab see võimaluse saada lähemalt tuttavaks sarnaste huvidega inimestega üle maailma, käsitööd arvestades on kindlasti omal kohal ka raamatud-ajakirjad mida meil ei müüda, aga käsitöö tegija teadupärast on alati uute ideede otsingul.
Igatahes olen mõelnud ka proovida.
Paar linki ka:
Kuigi Secret Pal8 on registreerimise lõpetanud, võib uut oodata. Sain aru et sügise poole avatakse uus. Infot annab ehk KnittingnewscastÜks Swap'e pakkuv leht on Swap-bot
Inimesed, kes armastavad katsetada lõngade värvimisega, on samuti vahetuse algatanud, kahjuks jälle registreerimine lõppenud, aga ideid saab nende lehelt ikka

0 kommentaar:

Postita kommentaar

<< Home